Servicii post vanzare Dacia

Odată client Dacia, mereu client Dacia

servicii cumparator dacia

La Dacia, clientul nostru e prietenul nostru. Iar noi ne cunoaştem şi ajutăm prietenii mai ales la nevoie. Iată ce servicii îţi punem la dispoziţie în reţeaua Dacia:

 

•  Cea mai extinsă reţea de reprezentanţi post vânzare Dacia.

•  Cei mai buni tehnicieni calificaţi şi atestaţi periodic, care ştiu exact de ce are nevoie autovehiculului dumneavoastră

•  Certificat de control emis la fiecare intrare în atelier cu puncte de verificare pentru fiecare operaţie realizată.

•  Specialişti pregătiţi în efectuarea celor mai complexe intervenţii

•  Echipamente adaptate ultimelor tehnologii, atât la nivel de diagnostic cât şi de reparaţie

•  Unităţi de tinichigerie-vopsitorie agreate de cele mai importante companii de asigurare

•  Piese de origine Dacia garantate de constructor care vă oferă: siguranţă, calitate, fiabilitate

•  O gamă completă de accesorii pentru toate modelele

•  Intervenţii pentru care se acordă garanţie pentru piesele de schimb şi manoperă

•  Numeroase promoţii la servicii şi piese pe tot parcursul anului.

 

ÎNTREŢINEREA PERIODICĂ. COSTURI DE ÎNTREŢINERE SCĂZUTE.
 

•  Programul de întreţinere definit de Dacia este conceput astfel încât autovehiculul dumneavoastră să fie în perfectă stare de funcţionare păstrându-şi totodată, caracteristicile

originale în materie de siguranţă, confort şi performantă la nivelul optim preconizat de Dacia.

 

•  Intervalele de revizie pentru majoritatea autovehiculelor din gama Dacia sunt*:

 

•20.000 km / 1 an pentru autovehiculele Dacia echipate cu motoare benzină

•20.000 km / 1 an pentru autovehiculele Dacia echipate cu motoare diesel

 
* pentru detalii consultaţi Carnetul de întreţinere Dacia sau reprezentantul dumneavoastră Dacia.

 

FLEET SERVICES

 

În permanentă la Dacia există preocuparea ca, pentru clienţii importanţi, deţinători de Flote Dacia, să fie asigurate condiţii care să asigure o competitivitate înaltă după livrarea autovehiculului.

 

Contractele de prestări servicii oferă avantaje deţinătorilor de Flotă Dacia atât pentru noile achiziţii de autovehicule cât şi pentru parcul existent.

 

Contractele acoperă cele mai frecvente operaţii de service precum cele de întreţinere ale autovehiculului, dar si înlocuirea pieselor de uzură.

Alături de aceste avantaje este inclusă o gamă largă de operaţiuni de service, ce beneficiază de asemenea de condiţii speciale, pentru gestiunea eficientă din punct de vedere al costurilor Flotei.