Înapoi la Logan MCV

Dacia Logan MCV

Totul despre Înapoi la Logan MCV

Motorizări

  • O gamă largă de motorizări

    Dacia Logan MCV propune motorizări atât diesel cât şi benzină care răspund tuturor nevoilor şi tuturor condiţiilor de drum.

    Pe benzină sunt disponibile două motoare: cel de 1,2 16V 75 CP Euro 6 şi TCe 90 Euro 6.

    • Motorul de 1,2 16V 75 CP Euro 6 este polivalent, economic şi cu prestaţii bune, atât în mediul urban cât şi în afara oraşului. Afişează un consum moderat de 5.8l/100 km, şi emisii de CO2 de 130 gr/km.
    • Motorul TCe 90 Euro 6, cel mai nou propulsor al grupului, dezvoltă 90 de CP cu un consum redus de 5.0 l/100 km şi emisii de CO2 de 112 gr de CO2/100 km.

     

    O motorizare benzină GPL.

    Motorul de 1,2 16V 75 CP va fi disponibil și în versiune GPL. Este o soluţie economică (cel mai accesibil carburant de pe piaţă), sigur (montajul se realizează în uzină) și respectuoasă cu mediul.

    Pe Diesel sunt disponibile două versiuni ale aceluiaşi bloc motopropulsor: 1,5 dCi recunoscut pentru fiabilitatea şi performanţele oferite. Noile generaţii ale acestui motor permit şoferilor obţinerea unui cuplu crescut, pentru accelerări rapide de 200 NM pentru motorul dCi 75 si de 220 NM pentru cel dCi 90.

    Cele două motoare sunt purtătoare ale semnăturii Dacia eco², semnătură atribuită motoarelor care oferă un consum redus de carburant şi emisii CO2 scăzute: 3,9l/100 km (şi 103 g/km de CO2) în ciclu mixt.

     

    * Consumuri şi emisii în curs de omologare în funcţie de reglementările aplicabile.

  • Benzină TCe 90 Euro 6

    Dacia Logan MCV este echipată cu motorul TCe 90 Euro 6, simbol al expertizei grupului Renault în domeniul mecanic. Acest motor de mică cilindree, supraalimentat, îmbină confortul, plăcerea de a conduce, consumul redus (5.0/100km*) şi un nivel scăzut al emisiilor de CO2 (112 g/km*), oferind astfel un cost de utilizare avantajos.

     

    Un adevărat concentrat de tehnologie în materie de downsizing, TCe 90 Euro 6 este un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 898 cm³ (cilindree de 0,9 litri) şi lanţ de distribuţie. Datorită turbo-colectorului cu inerţie foarte scăzută asociat cu un sistem de distribuţie variabilă la admisie (VVT), motorul furnizează 66 kW (90 CP) la 5.000 rot./min. Datorită cuplului de 140 NM disponibil încă de la turaţii joase (90% disponibil încă de la 1.650 rot/min), acest motor este dinamic, reactiv şi suplu în funcţionare. Propulsorul oferă astfel un raport ideal între plăcerea de a conduce şi un consum redus.

    * Consumuri şi emisii în curs de omologare în funcţie de reglementările aplicabile.