Înapoi la Sandero

Dacia Sandero Totul despre

Totul despre Înapoi la Sandero

Motorizări

Dacia Sandero motorizari
  • O gamă largă de motorizări

    Dacia Sandero propune motorizări atât diesel cât şi benzină care răspund tuturor nevoilor şi tuturor condiţiilor de drum. Pe benzină sunt disponibile două motoare: cel de 1,2 16v 75 CP Euro 6 şi TCe 90 Euro 6.

    • Motorul de 1,2 16V 75 CP Euro 6 este polivalent, economic şi un prestaţii bune, atât în mediul urban cât şi în afara oraşului. Afişează un consum moderat de 5.8l / 100 km, şi emisii de CO2 de 130 g/km.
    • Motorul TCe 90 Euro 6, cel mai nou propulsor al grupului, dezvoltă 90 de CP cu un consum redus de 5.0 l/100 km (5,4 l/100 km pentru Sandero Stepway) şi emisii de CO2 de 112g de CO2/km (124 g de CO2/km pentru Sandero Stepway).

    Pe Diesel sunt disponibile două versiuni ale aceluiaş bloc motopropulsor: 1,5 dCi recunoscut pentru fiabilitatea şi performanţele oferite.

    Noile generaţii ale acestui motor permit şoferilor obţinerea unui cuplu crescut, pentru accelerări rapide de 200 Nm pentru motorul dCi 75 si de 220 Nm pentru cel dCi 90.

    Cele două motoare sunt purtătoare ale semnăturii Dacia eco2, semnătură atribuită motoarelor care oferă un consum redus de carburant şi emisii CO2 scăzute: 3,9l/100 km (4,0l/100km pentru Sandero Stepway) şi 103g/km de CO2 (105 g/km pentru Sandero Stepway).


  • Benzină TCe 90 Euro 6

    În premieră, Sandero este echipat cu motorul TCe 90 Euro 6, simbol al expertizei grupului Renault în domeniul mecanic. Acest motor de mică cilindree, supraalimentat, îmbină confortul, plăcerea de a conduce, consumul redus (5.0l/100km si 5,4l/100km pentru Sandero Stepway) şi un nivel scăzut al emisiilor de CO2 (112 g/km, respectiv 105 pentru Sandero Stepway), oferind astfel un cost de utilizare avantajos. Un adevărat concentrat de tehnologie în materie de downsizing, TCe 90 Euro 6 este un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 898 cm3 (cilindree de 0,9 litri) şi lanţ de distribuţie.

    Datorită turbocolectorului cu inerţie foarte scăzută asociat cu un sistem de distribuţie variabilă la admisie (VVT), motorul furnizează 66 kW (90 CP) la 5.000rot./min. Datorită cuplului de 140Nm disponibil încă de la turaţii joase (90% disponibil încă de la 1.650 rot/min), acest motor este dinamic, reactiv şi suplu în funcţionare. Propulsorul oferă astfel un raport ideal între plăcerea de a conduce şi un consum redus.