Tehnologie hibridă DaciaBucură-te de ambele tipuri de mobilitate fără a-ți schimba obiceiurile!

Diferitele variante de motorizări hibride ale modelului Bigster

Motorizările hibride combină un motor convențional pe benzină cu un motor electric care îndeplinește mai multe funcții.

Tehnologie full hybrid - Dacia Bigster

full hybrid

Structură

1 motor termic

Cutie de viteze automată multimodală

1 baterie de tracțiune de 280 V, fără încărcare la priză


Încărcarea bateriei

Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.

Tehnologie mild hybrid - Dacia Bigster

mild hybrid

Structură
1 motor termic

1 alternator demaror

1 baterie de 48 V fără încărcare la priză, cu încărcare prin recuperarea energiei în timpul deplasării


Încărcarea bateriei

Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.

Tehnologie mild hybrid - Dacia Bigster

Mild Hybrid

Structură
1 motor termic

1 alternator demaror

1 baterie fără încărcare la priză

1 arbore cardanic către puntea spate


Încărcarea bateriei

Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.

Tehnologie hybrid 150 4x4 - Dacia Bigster

mild hybrid cu sistem de alimentare dublă

Structură
1 motor termic

1 alternator demaror

1 baterie fără încărcare la priză

1 rezervor de GPL în plus față de rezervorul de benzină


Încărcarea bateriei

Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.

Dacia Bigster - hybrid-G 150

mild hybrid cu sistem de alimentare dublă

Structură
1 motor termic

1 alternator demaror

cutie de viteze automată cu ambreiaj dublu și 6 trepte

1 motor electric cu cutie de viteze cu 2 trepte

1 rezervor de GPL în plus față de rezervorul de benzină

 


Încărcarea bateriei

Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.

Compară avantajele tehnologiilor hibride

  hybrid 155    mild hybrid 140        mild hybrid 130 4x4 mild hybrid-G 140 hybrid-G 150 4x4
Tehnologie full hybrid   mild hybrid   mild hybrid mild hybrid mild hybrid
Alimentare Benzină + electric Benzină + electric Benzină + electric Benzină +GPL + electric Benzină +GPL + electric
Condus în modul 100% electric  80% condus electric în oraș4 Nu Nu Nu 60%* condus electric în oraș4
Asistență Electrică pentru motorul termic Da Da Da Da Da
Stop & Start Da Da Da Da Da
Încărcare în timpul deplasării Da Da Da Da Da
Pornire în modul Electric Da Nu

Nu

Nu Da
Economii la consum/utilizare  Consum redus cu până la 40% 1 Consum redus cu până la 10% 2 Consum redus cu până la 10% 2 Până la 30 € 3 per rezervor Costuri de utilizare cu până la 30% 2 mai mici
Masă remorcabilă 1 t 1,5 t 1,5 t 1,5 t 1,5 t

1 În ciclu urban, comparativ cu un motor echivalent pe benzină, în funcție de condițiile de utilizare a vehiculului și stilul de condus al șoferului

2 În ciclu mixt, comparativ cu un motor echivalent pe benzină, în funcție de condițiile de utilizare a vehiculului și stilul de condus al șoferului

3 prețul mediu al GPL în Europa, la 5 mai 2025, respectiv 0,83 euro comparativ cu 1,47 euro pentru benzină

4 Bazat pe teste interne utilizând faza urbană (scăzută) a ciclului WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). Procentul de timp de condus poate varia în funcție de condițiile reale de condus (tipul drumului, stilul de condus și condițiile meteo).

Avantajele vehiculelor hibride

motorizare electrică și termică
motorizare electrică și termică
Cu o autonomie între 800 și 1.400 km (variază în funcție de motorizare), fără încărcare la priză.
Fără taxe suplimentare la achiziționare
Fără taxe suplimentare la achiziționare
Emisii de CO2 de la 104 g/km (în funcție de motorizare).
Confort la volan
Confort la volan
Cutie de viteze automată (pentru motorizarea hybrid 155), pentru confort sporit la volan în fiecare.
Fără conectare la priză
Fără conectare la priză
Bateria electrică se încarcă automat în timpul frânării și decelerării.

Ai și alte întrebări?