Motorizările hibride combină un motor convențional pe benzină cu un motor electric care îndeplinește mai multe funcții.
Tehnologie full hybrid
Structură
1 motor termic
Cutie de viteze automată multimodală
1 baterie de tracțiune de 280 V, fără încărcare la priză
Încărcarea bateriei
Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.
Motorul electric permite deplasarea în modul 100% electric sau oferă un plus de putere motorului termic. De asemenea, acesta transformă energia recuperată în energie electrică și încarcă bateria de tracțiune.
Cutia de viteze multimodală comută automat între cele 3 moduri de condus:
* Ciclu de consum urban
Tehnologie mild hybrid
Structură
1 motor termic
1 alternator demaror
1 baterie de 48 V fără încărcare la priză, cu încărcare prin recuperarea energiei în timpul deplasării
Încărcarea bateriei
Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.
În situațiile cele mai solicitante din punct de vedere al consumului de energie, de exemplu la demaraj sau accelerare, alternatorul demaror asigură motorului termic un cuplu suplimentar.
De asemenea, ajută la încărcarea bateriei de tracțiune de 48 V.
Reducerea cu până la 10% a consumului de combustibil comparativ cu un vehicul cu motor echivalent pe benzină.
Tehnologie mild hybrid
Structură
1 motor termic
1 alternator demaror
1 baterie fără încărcare la priză
1 arbore cardanic către puntea spate
Încărcarea bateriei
Nu este nevoie să te conectezi la priză, bateria se încarcă singură în timp ce conduci, folosind energia recuperată în timpul frânării și decelerării.
În situațiile cele mai solicitante din punct de vedere al consumului de energie, de exemplu la demaraj sau accelerare, alternatorul demaror asigură motorului termic un cuplu suplimentar.
De asemenea, ajută la încărcarea bateriei de tracțiune de 48 V.
Sistemul de tracțiune integrală Terrain Control dispune de 5 moduri de condus:
Reducerea cu până la 10% a consumului de combustibil și emisiilor de CO2, comparativ cu un motor echivalent pe benzină.
Hybrid 155 | TCe 140 | TCe 130 4x4 | |
---|---|---|---|
Tehnologie | Full hybrid | Mild hybrid | Mild hybrid |
Tip alimentare | Benzină + electric | Benzină + electric | Benzină + electric |
Condus în modul 100% electric | Da (în anumite faze) | Nu | Nu |
Asistare Electrică a motorului termic | Da | Da | Da |
Stop & Start | Da | Da | Da |
Încărcare în timpul deplasării | Da | Da | Da |
Demaraj în modul Electric | Da | Nu | Nu |
Economii la consum/utilizare | Consum redus cu până la 40% 1 | Consum redus cu până la 10% 2 | Consum redus cu până la 10% 2 |
1 În ciclu urban, comparativ cu un motor echivalent pe benzină, în funcție de condițiile de utilizare a vehiculului și stilul de condus al șoferului.
2 În ciclu mixt, comparativ cu un motor echivalent pe benzină, în funcție de condițiile de utilizare a vehiculului și stilul de condus al șoferului.
Bateria de tracțiune a sistemului hibrid al modelului Bigster beneficiază de o garanție de 8 ani sau 160.000 km.
Da. În funcție de modul de utilizare, autonomia unui vehicul hibrid este mai mare decât cea a unui vehicul cu motor termic sau electric, deoarece poți alterna între mai multe surse de energie.
Cu motorizarea TCe 140, autonomia modelului Bigster depășește 780 km și 900 km cu motorizarea Hybrid 155.
Este un sistem mild hybrid care ajută motorul termic în fazele de demaraj și accelerare, reducând consumul de combustibil și sporind performanțele. Nu permite condusul în modul 100% electric.
Prin urmare, oferă un condus mai flexibil și mai dinamic, permițând în același timp reducerea consumului de combustibil, comparativ cu un motor echivalent pe benzină neelectrificat.
E atât de ușor! Pentru bateriile vehiculelor hibride (full sau mild hybrid), nu ai nevoie de conectori speciali. Acestea se încarcă automat în timp ce conduci, la frânare și decelerare.