Cel mai eficient în oraș
Motorizare
155 CP
full hybridPutere combinată de 155 CP
Până la
40 %
reducere consum de combustibilîn ciclu urban WLTP
De la
110 g/km
emisii de CO2conform protocolului WLTP, poate varia în funcție de versiune și opțiuni
Până la
80 %
condus electric în orașTeste interne bazate pe faza redusă WLTC. Procent din timpul de deplasare, în funcție de condițiile reale de condus.
Cel mai eficient în oraș
Tehnologie
Duster hybrid 155 combină un motor cu 4 cilindri de 109 CP 1, un motor electric de 49 CP 1, o baterie de 1,4 kWh (280 V) și o cutie de viteze automată multimodală, inovatoare.
Cum funcționează
Cu 155 CP și cuplu maxim de 205 Nm 2, motorizarea full hybriddisponibilă pe Duster oferă demaraj dinamic în modul 100% electric și accelerații rapide.
Bateria se încarcă în timpul deplasării, prin recuperarea energiei în timpul frânării și decelerării, pentru a atinge 80% condus electric în oraș3.
1 Putere nominală 155 CP, putere reală 158 CP.
2 Cuplu motor Electric 205 Nm, cuplu motor termic 172 Nm
3 Bazat pe teste interne utilizând faza urbană (scăzută) a ciclului WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). Procentul de timp de condus poate varia în funcție de condițiile reale de condus (tipul drumului, stilul de condus și condițiile meteo).
Un motor dinamic
motorizare mild hybrid 140
Motorizare
140 CP
mild hybrid
Până la
10 %
reducere consum de combustibilîn ciclu mixt WLTP
De la
129 g/km
emisii de CO2conform protocolului WLTP, poate varia în funcție de versiune și opțiuni
Până la
230 Nm
cuplu
Pentru mai mult dinamism
Bucură-te de performanța dinamică a motorului în toate intervalele de turații cu sistemul mild hybrid 130.
Putere
130 CP
Caracteristică specială
Combinația dintre un motor electric și un motor cu ardere internă oferă o reacție rapidă și sporește plăcerea de a conduce.
Aventurează-te în natură
motorizare mild hybrid 130 4x4
Motor 4x4
130 CP
mild hybrid
Până la
10 %
reducere consum de combustibilîn ciclu mixt WLTP
De la
135 g/km
emisii de CO2conform protocolului WLTP, poate varia în funcție de versiune și opțiuni
Până la
230 Nm
cuplu
Tehnologie
Echipat cu tracțiune integrală și cutie de viteze manuală cu 6 trepte, Dacia Duster 130 4x4 dispune de sistem Terrain Control cu 5 moduri de condus, pentru a face față oricărui tip de drum.
Motorul turbo cu 3 cilindri, de 1,2 l, este asistat de un sistem mild hybrid de 48 V.
Cum funcționează
În fazele de demaraj și accelerare, sistemul hibrid reduce consumul de combustibil și emisiile de CO2, sporind în același timp plăcerea de a conduce.
Sistemul de frânare cu recuperarea energiei încarcă bateria de 0,8 kWh, asigurând o experiență plăcută la volan.
Pentru șoferi care parcurg mulți kilometri
Motorizare
120 CP
alimentare dublă
Până la
30 %
costuri de utilizare mai miciprețul mediu al GPL în Europa, la 5 mai 2025, respectiv 0,83 euro comparativ cu 1,47 euro pentru benzină
De la
122 g/km
emisii de CO2conform protocolului WLTP, poate varia în funcție de versiune și opțiuni
Până la
1.380 km
autonomieîn conformitate cu ciclul mixt WLTP
Tehnologie
Ideal pentru condusul pe distanțe lungi pe tot parcursul anului, ECO-G 120 este o motorizare cu sistem de alimentară dublă benzină/GPL, fiecare cu rezervor separat.
Motorul ECO-G 120 dispune de o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.
Cum funcționează
Trecerea de la benzină la GPL se poate face automat (ambele rezervoare alimentează succesiv motorul vehiculului, în funcție de rezervele de combustibil disponibile) sau manual.
Performanțe ridicate și versatilitate maximă
Motorizare
150 CP
mild hybrid Putere combinată de 150 CP
Până la
30 %
costuri de utilizare mai miciprețul mediu al GPL în Europa, la 5 mai 2025, respectiv 0,83 euro comparativ cu 1,47 euro pentru benzină
De la
116 g/km
emisii de CO2conform protocolului WLTP, poate varia în funcție de versiune și opțiuni
Până la
60 %
condus electric în orașTeste interne bazate pe faza redusă WLTC. Procent din timpul de deplasare, în funcție de condițiile reale de condus.
Tehnologie
Acest model hibrid 4x4 cu sistem de alimentare dublă benzină/GPL combină puterea motorului mild-hybrid de 140 CP, 1,2 l și 48 V amplasat în față cu cea a unui motor electric de 13 CP amplasat pe puntea spate.
Motorul termic este cuplat cu o cutie de viteze automată cu ambreiaj dublu și 6 trepte, iar motorul electric cu o cutie de viteze cu două trepte, plus punct neutru.
Cum funcționează
Bateria se încarcă în timpul deplasării, prin recuperarea energiei în timpul frânării și decelerăriii, pentru a atinge 60% condus electric în oraș.
Comutarea de la un tip de combustibil la celălalt este extrem de simplă și lină, cu ajutorul unui buton perfect integrat în tabloul de bord.