Dacia, marca auto în care românii au cea mai mare încredere

dacia trusted brand

Publicaţia Reader’s Digest a dat publicităţii rezultatele studiului Trusted Brands 2013, realizat în fiecare an în douăsprezece ţări europene. Pentru al patrulea an consecutiv, Dacia a fost desemnată marca auto în care românii au cea mai mare încredere.

Cea de-a treisprezecea ediţie a studiului care explorează tendinţele consumatorilor români şi europeni a consolidat poziţia unor branduri, dar a adus şi schimbări de preferinţe în ceea ce priveşte piaţa românească. Dacia a cunoscut o creştere constantă de-a lungul celor patru ani în clasamentul încrederii clienţilor români, înregistrând în 2013 un procent de 22,4% în 2013, de la 16,5%, în 2010. Românii au ales Dacia înaintea unor mărci de notorietate, cum ar fi Volkswagen sau Mercedes.

Studiul Trusted Brands 2013 a fost realizat prin corespondenţă, în mod concomitent, în 12 ţări europene, inclusiv în România. Publicaţia Reader’s Digest a expediat 177.500 de sondaje cu întrebări deschise, lăsând posibilitatea consumatorilor să aleagă între mărci internaţionale, comercializate pe mai multe pieţe, dar şi mărci locale.

Pentru mai multe detalii asupra studiului Trusted Brands 2013, vă invităm să vizitaţi site-ul www.rdtrustedbrands.com.