Toate recenziile despre Duster publicate pe E-Trusted
Vezi ce spun clienții noștri despre Dacia Duster: cât e de spațioasă, cum se comportă la drum, volumul portbagajului și altele.
05.10.2025
Ar fi cazul să existe și frânare automată la apropiere de un obstacol, aveam la mașina anterioară, un suzuki S-cross. E de folos, m-a salvat de multe ori de contactul cu mașina din față.
Ar fi fost utilă să aibă și tehnologia de menținere a distanței față de mașina din față pe pilot automat. Dacia nu are asta în pilot automat.
Mai am o mică nemulțumire legată de izolarea ușii la piciorul stâng, acolo când este frig nu pot aduce căldura cum trebuie, simt curentul pe picior.
Este inutilă asistența de drum pentru a ține mașina între liniile de bandă, cu acele sunete și mici rigidități ale volanului - sunetul acela permanent când te apropii sau ieși puțin din benzi e enervant total. Nu mă ajută deloc, dezactivez mereu funcția, dar nu am aflat cum să o dezactivez total.
Și mai este ceva care mă irită maxim: din când în când conectarea telefonului la mașină prin bluetooth se întrerupe și trebuie să reiau reconectarea cu comenziile de rigoare, uneori când sunt în mișcare îmi spune că funcția de conectare nu e permisă în mers. De ce se întrerupe de la sine, câteodată? Nu aveam această problemă la mașina anterioară. Și de ce nu pot face reconectarea în timpului mersului, e vorba doar de niște click-uri. În loc să îmi asigura siguranța în timpului mersului, mai mult mă disturbă prin încercările mele repetate în mers de a mă conecta, am nevoie. O prostie fără margini. Și mai este iarăși impredictibilă închiderea mașinii automată - de cele mai multe ori se închide automat, dar, uneori, din senin, nu știu de ce, mașina nu se mai închide automat. De ce asta???
Iarăși e impredictibil faptul că uneori, la un anumit timp, cere cheia poziționată într-un anumit loc în interiorul mașinii. Iar mă enervează asta. De ce e nevoie de asta?
Aș fi vrut în plus spațiul pe ușă mai bine organizat, să pot mai bine așeza lucruri în acel locaș, precum o sticlă de apă la jumătate. Nici suportul dintre scaunele din față nu sunt bine poziționate, unul este prea în spate, prea suportul de mână, greu de luat un pahar în mers.
Și aș fi croit geamurile mai mari, cu vizibilitate mai largă. E prea îngust parbrizul, ești un pic ca în tanc.
Am mai sesizat că roțile au patinat pe ploaie, total aiurea, mi-au creat un disconfort.
La pneuri îmi tot spune că dau nu știu ce rest ca să funcționeze senzorii, nu aveam așa ceva la vechea mașină. Aici trebuie tehnologie de sesizare automată, fără să mai fac eu periodic nu știu ce setări.
Iar faptul că trebuie apăsat butonul autosave la munte, în pante, ca să nu pierd bateria, iarăși e prostie. dacă uit? Trebuie automat făcut, bateria trebuie să păstreze o rezervă automat, în orice condiții, să treacă la treabă motorul termic.
Eu chiar vreau o mașină făcută în România foarte bună, îmbunătățită, și voi continua să vă dau feedback pentru că sunt un fan al Dacia. Dar sunt un fan foarte critic, nu fac rabat la calitate din poziția mea de client utilizator.
02.11.2025
1. Revizuirea recomandărilor pentru schimbarea vitezelor sa reflecte cu adevărat un mers economic. Schimbarea la o treaptă superioară la 1800 de ture e o insulta la adresa celor care cunosc, vad și simt cum merge mașină și motorul.
2. Revizuirea informațiilor afișate pe display-ul șoferului (De 7Inch) sa fie scoase informatiile neesențiale.. ( aia cu frunza - whatever) să pună ceva util... Sursa audio... Și alte chestii, nu îmi vin acum... Faceti și voi un sondaj
3. Revizuirea modului de reglaj al volumului. Este frustrant sa nu poți schimba volumul audio in timpul navigării (prin android auto) fara sa mai apeși de câteva ori pe ecranul ăla...
4. Puneți mai multe opțiuni în tableta aia... De exemplu sa scoatem animația și sunetul de la început... Va rog...
5. Revizuiți modul de afișare al consumului... Băgați mai multe opțiuni... Trip A, trip B... Cat am consumat de la momentul realimentării... Etc...
6. Senzorii de proximitate sunt cam puturoși fata de alți producători...
La fel și senzorii de la sistemul de unghi mort...
7. Întreb și eu ... Se poate că în aplicația de pe telefon sa avem pornirea de la distanță a motorului??
Și să fie mai multe informații...
E mașina încuiată sau nu... Temperatura... Etc...
Nu cred că e așa greu.. adică baza e buna, mașina e buna... Majoritatea is chestii de software care se pot rezolva/schimba....
Și încă ceva, scaunele... Slabuțe... pate Duster 4 sa aibă niste scaune mai bune
29.10.2025
Iubesc masina mea. Imbunatatiri: - Am indetificat doua impuritati prinse sub vopsea (de la momentul in care s-au vopsit)/ -Chederele de la geamul dreapta spate sunt asezate in valuri, dragut era daca erau drepte/ -Pe timp de noapte de autostrada de centura bucuresti (jilava spre autostrada bucuresti-pitesti) cand e liber farurile pe automat sunt dezorientate se schimba constant (la cateva secunde) faza lunga faza scurta/ - In momentul in care merg cu ambreajul la podea (Mai mult de 2-3 km imi apare eroare in bord, verificati...), dupa ce ridic piciorul de pe ambreaj dispare eroarea/ -daca am conectate doua telefoane la Android auto, nu reusesc sa aleg care telefon doresc sa fie activ (functia exista dar nu functioneaza)./ In momentul in care doresc sa dau Mai tare sau Mai incet volumul la muzica, sunt momente in care se ajusteaza volumul la gps.. sunt fortat sa merg pe touch si sa aleg de la sageata in jos si sa aleg volumul pt muzica/ -cand ma deplasez, daca am avetizare pt depasire viteza (merg printre blocuri cu 10km/h in zona de 5mk/h) sunt deseori momente in care nu se aude sunetul pentru semnalizare (trebuie sa ma uit in bord DACA semnalizez sau doar am miscar maneta de semnalizare)
05.10.2025
Uleiul 0w20 cu care livrati Dusterul si e care teoretic ar trebui sa-l schimbam la 30 000 de km sau un an , practic in 2000 de km s-a facut apa chioara !!! A inceput motorul sa functioneze foarte prost, la relanti avea un soi de intreruperi iar cand il ridicai in turatie nu se mai ridica round, urca in turatie greoi in trepte asa... Am schimbat uleiul la AutoNesti cu cel recomandat 5w30 RN17 si instantaneu si-a revenit motorul. Cred ca asta e principala problema din care motoarele cad. Ca in loc sa le dati drumul din fabrica cu uleiul recomandat 5w30 RN17, il lasati primii km cu posirca aia de ulei care e probabil pentru rodajul pe banc sau si prima mie de km, un pic de rodaj. Daca vreti sa faceti ''economie'' sau trebuie sa mai tineti in motor 1000 de km pentru rodaj uleiul 0w20 , macar anuntati proprietarii sa stie sa il schimbe ei dupa max 2000 de km. Altfel cad motoarele ca acest ulei subtire foarte bun pentru Siberia, asta vara ,la 40 de grade la umbra chiar s-a facut posirca !!! Ce mi-a placut ? Toul in afara de uleiul 0w20. Tinuta de drum, directia, franarea .. arata bestial... consumul mi-a placut foarte mult 8,2 la suta pe gaz....
02.11.2025
Deocamdata am 2500 km. Totul merge foarte bine pana acum. Totul este conform asteptarilor. Motor de 1.0 foarte economic pe GPL . Pentru ce primesti pretul este corect .Singurul punct negativ este in legatura cu livrarea masinii. Pentru ca masina a este livrata cu cauciucuri de vara indiferent de anotimp. Asa ca daca cumperi masina iarna trebuie sa-ti cumperi cauciucuri de iarna automat adica nu poti sa-ti alegi cauciucurile care le vrei. In rest totul este perfect. Trebuie tinunt cont sa nu comparam o masina de 20000 de euro cu una de 40000 . Eu sunt foarte multumit, multumesc Dacia.
02.11.2025
Designul ok sistemul electronic la fel.se aseamana cu alte.masini mai de top decat Dacia
Este mult nevoie sa imbunatatiti antifonarea la zgomot, ploaia se aude cum cade pe o tabla obisnuita, inclusiv zgomotul in deplasare
Lasa de dorit finisajele de exemplu la.haion iin timpul.curatarii trebuie sa fiu atenta da nu ma ranesc in vopseaua lasata nefinisata cu cioturi
Mocheta din masina zici ca e carton la.aspirare ti e frica sa nu se desprinda
In rest se comporta ok atat in trafic intens cat si la drum lung
08.10.2025
O experienta foarte plăcută la condus și așezare la drum, electronica (media nav, ștergătoare, oglinzi) joaca feste, uneori da rateuri. Oglinzi ramase închise la deschidere auto, media nav probleme de conectare sau se blochează și trebuie restartat sau resetat, pe automat ștergătoarele își aleg greșit viteza de ștergere).
Per total o experienta foarte plăcută, sunt incantat de cum se conduce. Prea multa electronica care nu funcționează încă așa cum trebuie.
30.10.2025
Imi place foarte mult,sunt mulțumit de ea, este in stare extrem de buna.Merge foarte bine. Cele mai bune masini Duster. Recomand și respect Dacia. 5 stele din prima. Mai am o Dacia Logan din 2006 și încă merge foarte bine. Nu am probleme, nu a prins nici rugină. Cea de acum e gri și e foarte frumoasă,îmi place cum arată . Iar Logan -ul meu din 2006 este vișiniu iar îmi place și el . Recomand din toată inima Dacia Duster sau Logan.
19.10.2025
Bună ziua, aspectul o prezenta agreabila reușită, toate comenzile foarte ergonomic ușor de accesat, oglinzile retrovizoare acoperă foarte bine, scaunele foarte confortabile, sunt foarte mulțumit de achiziție. Nemulțumit; preșul de la șofer de cauciuc nu acoperă sub pedalier deschiderea capotei ar fost ma drăguț ca la șpring, și jantele de 17×7j ar pune si mai mult în valore și stabilitatea mașini ar crește, (am efectuate proba).
11.10.2025
Mașina este excelenta până în acest moment, se comporta foarte bine la drum și are un consum foarte bun.
Lucruri ce pot fi îmbunătățite:
- sistemul audio
- tableta uneori porneste greu
- calitatea materialelor interioare este slabă spre medie
- nu exista suport pentru ochelari
- schimbatorul de viteze agata și are o vibratie in timpul mersului.
- sunete la etrierii fata .
Din 1999 Trusted Shops a oferit comercianților o combinație între un serviciu de marcă de încredere și protecția cumpărătorului. Trusted Shops este legătura dintre o comunitate de zeci de milioane de membri consumatori din toată Europa, protejați prin cumpărarea de la 25.000 de comercianți online certificați de Trusted Shops. eTrusted este platforma de feedback privind experiența conformă cu GDPR care le ofera consumatorilor posibilitatea de a oferi recenzii autentice atunci când interacționează cu o marcă.