Recenzii ale clienților despre Dacia DusterDacia Duster în opinia celor care utilizează zilnic acest model

Toate recenziile despre Duster publicate pe E-Trusted

Vezi ce spun clienții noștri despre Dacia Duster: cât e de spațioasă, cum se comportă la drum, volumul portbagajului și altele. 

4.3 / 5 Bine

332 recenzii în ultimele 12 luni

5 stele

56%

4 stele

26%

3 stele

9%

2 stele

3%

1 stele

4%

07.10.2025

haionul nu se deschide automat, aplicatia are mereu erori, cand merg stergatoarele se aude un zgomot ciudat

03.11.2025

La cei 2000 km sa imi ia aeroterma frunze si sa faca zgomot si la garantie sa platesc curatarea e nasol

24.09.2025

Sunt mai mult decât mulțumit, sunt un pic impresionat de performantele motorului respectiv. Este exact ce îmi trebuie pentru șoselele din România. Am fost cu el prin Europa, și fuge destul de bine dar, demarajul in trepta a 6 a nu este atât de impresionant.

Îmi place cum se simte direcția indiferent de viteza, mă distrează gadgeturile deși nu s atât de dependent de ele, scaunele sunt foarte confortabile iara lucrul fara de care nu ma voi putea dezobișnui este cruise controlul, îmi place la nebunie și mă ajută să scot niste consumuri pe care nu mi le imaginam!

Dacă mă întrebați ce i lipsește? Ei bine cred că este ușor "neterminat" la compartimentul motor, faptul că, contra aripile nu se unesc cu aripile lasă aceasta impresie. Am văzut la doi producători același stil de construcție iar partea de sus era încheiată cu plastice care nu permiteau apei să pătrundă.

Un alt inconvenient este finisajul plasticului interior, cred că putea fi mult mai plăcut la atingere.

Știu că scuturile de protecție sunt din material textil presat. In timp acestea se vor deteriora din cauza umidității, cred că un plastic necasant ar fi fost mai de încredere.

Locașurile pentru pahare sunt destul de greu accesibile pentru șofer, eu as fi încercat varianta escamotabila in locul liber de deasupra spațiului de încărcare a telefonului și în locul lor as fi lăsat spatiu de depozitare.

In prezent am 11000 de km cu ea și singurele lucruri care mi se par "ciudate" dar remediabile sunt:

- faptul că la frânarea in timpul mersului înapoi se aude un zgomot pe partea stângă, ca și când plăcuțele sunt mai mici în etrier și au un joc;

- nu pot sa anulez frana de mana când mașina este oprita sau când are motorul oprit;

- camera sau liniile de ghidaj ale acesteia nu sunt calibrate;

Aștept prima revizie că să le rezolv și sper sa nu coste întreținerea o avere!

Va mulțumesc pentru efortul depus pentru proiectarea și construirea modelului meu!

Apropos, daca scoateți un pick up serios cu doua locuri cu bena mai mare de 1,5m și cu foi de arc pe spate dați mi de știre!

01.10.2025

Mi-a plăcut design-ul, consumul mic, ținuta de drum. Și acum, problemele, cam multe, sper să fie numai astea și să le remediați: 1. Roata de rezervă slim nu se livrează la cumpărarea mașinii. Am fost îndrumat să "vorbesc cu băieții", care, cum era de așteptat, nu mai oferă nici pe loc și nici la prețul din ofertă (152 de euro-și așa suspect de mulți!) această amărâtă și restrictivă roată. Mi-au cerut 1200 de RON, deci aproape dublu. Normal că nu am mai cumpărat-o! Nici cu fabrica nu am rezolvat, cei de acolo m-au trimis tot la dealer, adică "ping-pong" cu clientul! Nu e frumos nici asta, reglați naibii asta prin niște norme clare! 2. La două luni de la cumpărare, oglinzile laterale nu se mai rabatează automat la parcare. Nu se poate așa-ceva la o firmă serioasă! Cine v-a proiectat sistemul? Acolo e sigur o greșeală sau ceva făcut în fugă, "pe genunchi"! 3. E o mare problemă cu controlul volumului pe diferitele surse, dacă ai folosit navigatorul, nu mai ai sunet pe My Android, nivelele de volum nu mai sunt controlabile. 4. Când folosesc marșarierul, volumul scade dramatic, indiferent de sursa de semnal. N-am pus asta la pct. 3 pt că aici e vorba despre alt tip de eroare-cred! 5. Încă n-am avut vreo pană, dar nu e foarte clar unde ar trebui fixat cricul, cu care, apropo, nu ați echipat mașina la cumpărare, deși avea în dotare kitul cu spumă. Ați considerat că amărâtul ăla de spray va "ridica" și mașina, în locul cricului? :) Setați un loc clar și marcat unde să se fixeze cricul sub prag, ca la mai tate vehiculele sau oricum, într-un loc accesibil. SPer din suflet că astea sunt mici scăpări și că nu voi întâlni și surprize mai mari, cum aud de la utilizatorii rețelei de service garanție și post-garanție. Zi bună și sper să luați act de observațiile mele!

26.09.2025

Masina este facuta bine, la nivel european. Este dotata cu sisteme de siguranta moderne si ofera un confort bun la drum.

Totusi sînt mai multe lucruri care pot fi imbunatatite:

- este foarte deranjant ca optiunile alese la configurarea masinii sa nu vina montate direct pe masina si sa fiu obligat sa fac programare in service ca sa fie montate ulterior; chiar daca dvs. le considerati pese de schimb, ele au fost optiuni alese de mine inca de la inceput, cind am configurat modelul - acest lucru duce la pierdere de timp (cite o zi de programare si program personal stricat pentru fiecare optiune configurata; am fost obligat sa cumpar doua antene, daca am dorit antena rechin, acest lucru ducind la risipa de bani si materiale - in plus antena rechin a stat mai bine de o luna in service fara sa ma anunte nimeni ca a venit, desi asteptasem mai bine de o luna si jumatate pina sa vina si mi se promisese ca voi fi anuntat (nu as fi aflat nici azi, daca nu m-as fi dus acolo sa intreb) - relatia cu clientii ar putea fi mult imbunatatita

- sistemul de ventilatie (AC) functioneaza bine in fata, dar foarte slab in spate; debitul de aer care ajunge in spate este foarte mic in comparatie cu cel din fata;

- ar fi util ca termostatul AC sa poata regla temperatura pina la 29 de grade inainte sa treaca la incalzire automata.

- scaunele scîrțîie deja din prima luna, probabil datorita buretelui folosit

- softul tabletei are mai multe probleme (deconectare de la telefon, nu memoreaza setari, functionare aleatoare a unor facilitati - ex volum).

02.10.2025

Mi-a plăcut mult interacțiunea șofer mașină și m-am simțit bine în cei 10.000 km făcuți în două luni.

Am comentarii:

- sunt două spații pentru pahare sub cotieră. Sunt greu accesibile și au dimensiuni nepotrivite (sunt prea mici pentru pahare mari si prea mari pentru pahare normale de cafea to go din toate benzinăriile românesti)

- spațiul de depozitare din portieră este generos dar greu accesibil. Chiar dacă acolo încape de exemplu o stică de apă fără probleme, o lățime suficient de mare să poți băga efectiv sticla nu prea găsești decât în partea din față a portierei și cu ceva contorsionare.

- un difuzor a început de o săptămână să se audă nepotrivit la bass (cred că

cel față dreapta)

- cea mai gravă problemă pe care sper să o rezolvați printr-un recall a fost însă aerul condiționat. In august pe căldură mare, la drumuri lungi, după o oră două de condus cu aerul conditionat pornit pe treapta 2 sau 3 de ventilator (nu am clima), aerul conditionat incepe sa piarda putere si temperatura astfel incat si daca dai la 7 tot nu face racoare. Singura solutie este sa opresti minim 20 de minute undeva si apoi sa repornesti si sa mearga aerul conditionat din nou si apoi dupa inca o ora iar sa ai aceeasi problema. Am sunat la dealerul Meridian Vest, m-a programat (cel mai repede posibil), peste 2 luni ... o sa merg totusi la service conform programarii pe 3 noiembrie pentru ca o sa mai vina o vara si nu mai vreau sa am aceasta problema (spuneau pe forum Dacia unii utilizatori de un racord inghetat de la condens pe undeva).

20.09.2025

Bună ziua!

Din luna iunie sun posesorul unui Duster eco G, varianta extrem.

Sunt total nemulțumit de sistemul de climatizare.

Am avut de câteva ori probleme cu aerul condiționat, dar am amânat vizita la service, considerând că nu este o problemă majoră.

În data de 15.09.2025, când mă întorceam din concediu, după aproximativ 200km parcurși, am rămas fără aer condiționat. Menționez că sistemul era setat la o temperatura de 22 grade, pe treapta de ventilație 3. Am oprit Duster-ul pentru aproximativ 20 minute, după care sistemul de climatizare și-a revenit doar pentru aproximativ 10 minute și am fost nevoit să parcurg aproximativ 150 km cu geamul deschis. Sistemul de ventilație nu a pornit sub nici o formă indiferent de treapta selectată sau de poziția aleasă.

Am sunat la APAN Brăila și am fost programat pentru a doua zi la o verificare.

Pe 16 septembrie am lăsat Duster-ul la APAN Brăila și după câteva ore ore mi-a fost returnată mașina, spune-mi că nu are nici o problemă. Nu mi s-a explicat care ar fi cauzele, sfaturi sau cum să procedez dacă mă mai confrunt cu astfel de probleme.

O altă nemulțumire este legată de tapițeria scaunelor. În timpul verii datorită tapițiriei, cobor transpirat din mașina, chiar dacă fac drumuri scurte.

De asemenea am observat uneori în timpul staționărilor scurte (semafor, blocaj în trafic) kilometrajul indică că autoturismul are o viteză de de 3 - 4 km.

Sunt mulțumit de:

- consum;

- ținuta de drum;

- spațiul interior.

20.09.2025

Părțile pozitive:

- design interior și exterior

- faptul că s-a revenit asupra telescoapelor la capota si la sistemul de blocare a capacului la alimentarea cu combustibil

- introducerea mai multor sisteme de avertizare si protecție

Părți negative:

- imposibilitatea ridicării ștergătoarelor

- calitatea materialelor/imbinarilor la interior(capse, etc)

- capacul/haionul din portbagaj foarte zgomotos

- imposibilitatea achiziționării odată cu preluarea mașinii a unei roți de rezervă de dimensiuni reduse. Aici specific faptul că masina are și GPL

- sosirea cu foarte mare întârziere a unor accesorii comandate în avans (carlig, antenă tip rechin), fapt ce m-a determinat să renunț la ele.

In concluzie există un mare pas inainte dar este loc și de mai bine

02.10.2025

AUTOTURISMUL FUNCTIONEAZA OK, CONSUM OK, PUTETI INCLUDE LA DOTARILE DIN FABRICA ANTENA TIP RECHIN, COVORASE DIN CAUCIUC CU PRINDERI SI LA PASAGER, NU NUMAI LA SOFER, IAR ANVELOPELE TREBUIE SA FIE ALL SEASON DIN FABRICA, IAR PERSOANA CARE CUMPARA DACIA DUSTER POATE SA-SI ACHIZITIONEZE ANVELOPELE PREFERATE ORI DE VARA ORI DE IARNA. LA PRETUL DE 26.000 EURO ANTIFONAREA LASA DE DORIT. ZGOMOT MARE LA CIRCULATIA PE AUTOSTRAZI, LA VITEZE DE PESTE 80 KM/H. NU AM INTELES CE CAUTA MATERIALUL DENIM LA SCAUNE, ESTE INESCTETIC, DACA ERA ACELASI MATERIAL ERA SUPER. PRIMII 2500 KM CAM RIGID, DUPA CARE S-A MAI ATENUAT RIGIDITATEA. IN REST AUTOTURISMUL ESTE OK.

03.10.2025

Nu este bine antifonată, trebuie conectată frecvent la telefon, nerecunoscându-l, frâna de mână este groaznică ( și veche ca model, neconfortabilă, greu de acționat cu ea, eu nici nu am prea multă forță iar ea asta „cere”), cheia tip „briceag” mă nemulțumește tare, setările de schimbare a vitezei sunt nerealiste (dacă schimbi vitezele așa cum îți indică mașina este foarte subturată și moare motorul), funcția Start_Stop funcționează când și când iar portbagajul ar fi putut avea funcția de închidere dint-un buton (așa cum este acum abia reușesc să-l închid, necesitând o anumită înălțime și multă forță).

Din 1999 Trusted Shops a oferit comercianților o combinație între un serviciu de marcă de încredere și protecția cumpărătorului. Trusted Shops este legătura dintre o comunitate de zeci de milioane de membri consumatori din toată Europa, protejați prin cumpărarea de la 25.000 de comercianți online certificați de Trusted Shops. eTrusted este platforma de feedback privind experiența conformă cu GDPR care le ofera consumatorilor posibilitatea de a oferi recenzii autentice atunci când interacționează cu o marcă.

Mergi mai departe cu Duster