Recenzii ale clienților despre Dacia DusterDacia Duster în opinia celor care utilizează zilnic acest model

Toate recenziile despre Duster publicate pe E-Trusted

Vezi ce spun clienții noștri despre Dacia Duster: cât e de spațioasă, cum se comportă la drum, volumul portbagajului și altele. 

4.3 / 5 Bine

321 recenzii în ultimele 12 luni

5 stele

58%

4 stele

24%

3 stele

8%

2 stele

3%

1 stele

4%

27.10.2025

Sistemul hibrid.

31.10.2025

Nu am obiecții

09.11.2025

Calitate

06.11.2025

19.10.2025

.

22.10.2025

Masina are un consum mare si pe varianta mild hybrid 4x2 manuala, are un fel de fluierat la viteza de 60 70 km/h enervant

03.11.2025

La cei 2000 km sa imi ia aeroterma frunze si sa faca zgomot si la garantie sa platesc curatarea e nasol

05.10.2025

Ar fi cazul să existe și frânare automată la apropiere de un obstacol, aveam la mașina anterioară, un suzuki S-cross. E de folos, m-a salvat de multe ori de contactul cu mașina din față.

Ar fi fost utilă să aibă și tehnologia de menținere a distanței față de mașina din față pe pilot automat. Dacia nu are asta în pilot automat.

Mai am o mică nemulțumire legată de izolarea ușii la piciorul stâng, acolo când este frig nu pot aduce căldura cum trebuie, simt curentul pe picior.

Este inutilă asistența de drum pentru a ține mașina între liniile de bandă, cu acele sunete și mici rigidități ale volanului - sunetul acela permanent când te apropii sau ieși puțin din benzi e enervant total. Nu mă ajută deloc, dezactivez mereu funcția, dar nu am aflat cum să o dezactivez total.

Și mai este ceva care mă irită maxim: din când în când conectarea telefonului la mașină prin bluetooth se întrerupe și trebuie să reiau reconectarea cu comenziile de rigoare, uneori când sunt în mișcare îmi spune că funcția de conectare nu e permisă în mers. De ce se întrerupe de la sine, câteodată? Nu aveam această problemă la mașina anterioară. Și de ce nu pot face reconectarea în timpului mersului, e vorba doar de niște click-uri. În loc să îmi asigura siguranța în timpului mersului, mai mult mă disturbă prin încercările mele repetate în mers de a mă conecta, am nevoie. O prostie fără margini. Și mai este iarăși impredictibilă închiderea mașinii automată - de cele mai multe ori se închide automat, dar, uneori, din senin, nu știu de ce, mașina nu se mai închide automat. De ce asta???

Iarăși e impredictibil faptul că uneori, la un anumit timp, cere cheia poziționată într-un anumit loc în interiorul mașinii. Iar mă enervează asta. De ce e nevoie de asta?

Aș fi vrut în plus spațiul pe ușă mai bine organizat, să pot mai bine așeza lucruri în acel locaș, precum o sticlă de apă la jumătate. Nici suportul dintre scaunele din față nu sunt bine poziționate, unul este prea în spate, prea suportul de mână, greu de luat un pahar în mers.

Și aș fi croit geamurile mai mari, cu vizibilitate mai largă. E prea îngust parbrizul, ești un pic ca în tanc.

Am mai sesizat că roțile au patinat pe ploaie, total aiurea, mi-au creat un disconfort.

La pneuri îmi tot spune că dau nu știu ce rest ca să funcționeze senzorii, nu aveam așa ceva la vechea mașină. Aici trebuie tehnologie de sesizare automată, fără să mai fac eu periodic nu știu ce setări.

Iar faptul că trebuie apăsat butonul autosave la munte, în pante, ca să nu pierd bateria, iarăși e prostie. dacă uit? Trebuie automat făcut, bateria trebuie să păstreze o rezervă automat, în orice condiții, să treacă la treabă motorul termic.

Eu chiar vreau o mașină făcută în România foarte bună, îmbunătățită, și voi continua să vă dau feedback pentru că sunt un fan al Dacia. Dar sunt un fan foarte critic, nu fac rabat la calitate din poziția mea de client utilizator.

24.09.2025

Sunt mai mult decât mulțumit, sunt un pic impresionat de performantele motorului respectiv. Este exact ce îmi trebuie pentru șoselele din România. Am fost cu el prin Europa, și fuge destul de bine dar, demarajul in trepta a 6 a nu este atât de impresionant.

Îmi place cum se simte direcția indiferent de viteza, mă distrează gadgeturile deși nu s atât de dependent de ele, scaunele sunt foarte confortabile iara lucrul fara de care nu ma voi putea dezobișnui este cruise controlul, îmi place la nebunie și mă ajută să scot niste consumuri pe care nu mi le imaginam!

Dacă mă întrebați ce i lipsește? Ei bine cred că este ușor "neterminat" la compartimentul motor, faptul că, contra aripile nu se unesc cu aripile lasă aceasta impresie. Am văzut la doi producători același stil de construcție iar partea de sus era încheiată cu plastice care nu permiteau apei să pătrundă.

Un alt inconvenient este finisajul plasticului interior, cred că putea fi mult mai plăcut la atingere.

Știu că scuturile de protecție sunt din material textil presat. In timp acestea se vor deteriora din cauza umidității, cred că un plastic necasant ar fi fost mai de încredere.

Locașurile pentru pahare sunt destul de greu accesibile pentru șofer, eu as fi încercat varianta escamotabila in locul liber de deasupra spațiului de încărcare a telefonului și în locul lor as fi lăsat spatiu de depozitare.

In prezent am 11000 de km cu ea și singurele lucruri care mi se par "ciudate" dar remediabile sunt:

- faptul că la frânarea in timpul mersului înapoi se aude un zgomot pe partea stângă, ca și când plăcuțele sunt mai mici în etrier și au un joc;

- nu pot sa anulez frana de mana când mașina este oprita sau când are motorul oprit;

- camera sau liniile de ghidaj ale acesteia nu sunt calibrate;

Aștept prima revizie că să le rezolv și sper sa nu coste întreținerea o avere!

Va mulțumesc pentru efortul depus pentru proiectarea și construirea modelului meu!

Apropos, daca scoateți un pick up serios cu doua locuri cu bena mai mare de 1,5m și cu foi de arc pe spate dați mi de știre!

01.10.2025

Mi-a plăcut design-ul, consumul mic, ținuta de drum. Și acum, problemele, cam multe, sper să fie numai astea și să le remediați: 1. Roata de rezervă slim nu se livrează la cumpărarea mașinii. Am fost îndrumat să "vorbesc cu băieții", care, cum era de așteptat, nu mai oferă nici pe loc și nici la prețul din ofertă (152 de euro-și așa suspect de mulți!) această amărâtă și restrictivă roată. Mi-au cerut 1200 de RON, deci aproape dublu. Normal că nu am mai cumpărat-o! Nici cu fabrica nu am rezolvat, cei de acolo m-au trimis tot la dealer, adică "ping-pong" cu clientul! Nu e frumos nici asta, reglați naibii asta prin niște norme clare! 2. La două luni de la cumpărare, oglinzile laterale nu se mai rabatează automat la parcare. Nu se poate așa-ceva la o firmă serioasă! Cine v-a proiectat sistemul? Acolo e sigur o greșeală sau ceva făcut în fugă, "pe genunchi"! 3. E o mare problemă cu controlul volumului pe diferitele surse, dacă ai folosit navigatorul, nu mai ai sunet pe My Android, nivelele de volum nu mai sunt controlabile. 4. Când folosesc marșarierul, volumul scade dramatic, indiferent de sursa de semnal. N-am pus asta la pct. 3 pt că aici e vorba despre alt tip de eroare-cred! 5. Încă n-am avut vreo pană, dar nu e foarte clar unde ar trebui fixat cricul, cu care, apropo, nu ați echipat mașina la cumpărare, deși avea în dotare kitul cu spumă. Ați considerat că amărâtul ăla de spray va "ridica" și mașina, în locul cricului? :) Setați un loc clar și marcat unde să se fixeze cricul sub prag, ca la mai tate vehiculele sau oricum, într-un loc accesibil. SPer din suflet că astea sunt mici scăpări și că nu voi întâlni și surprize mai mari, cum aud de la utilizatorii rețelei de service garanție și post-garanție. Zi bună și sper să luați act de observațiile mele!

Din 1999 Trusted Shops a oferit comercianților o combinație între un serviciu de marcă de încredere și protecția cumpărătorului. Trusted Shops este legătura dintre o comunitate de zeci de milioane de membri consumatori din toată Europa, protejați prin cumpărarea de la 25.000 de comercianți online certificați de Trusted Shops. eTrusted este platforma de feedback privind experiența conformă cu GDPR care le ofera consumatorilor posibilitatea de a oferi recenzii autentice atunci când interacționează cu o marcă.

Mergi mai departe cu Duster