Programul Rabla pentru persoanele fizice
Pentru înscrierea în Programul Rabla 2025, pentru solicitantul persoană fizică, e nevoie de următoarele documente:
Pașii de înscriere sunt:
1. Creare cont în aplicație și autentificare;
2. Selectare opțiune de depunere cerere nouă;
3. Alegere sesiune aferentă programului de finanțare;
4. Completare cerere de finanțare;
5. Încărcare documente pentru etapa a doua.
La finalizarea procesului de înscriere a solicitantului în Program, aplicația generează automat un număr de înregistrare și rezervă valoarea ecotichetelor solicitate până la concurența bugetului alocat sesiunii de înscriere.
Înscrierea solicitanților, persoane fizice, în Program include următoarele activități:
Programul Rabla pentru persoanele juridice
Pe 29 mai 2025 se deschid înscrierile pentru persoanele juridice conform comunicatului de pe site-ul Administrației Fondului pentru Mediu. Pentru înscrierea în Programul Rabla 2025, ca persoană juridică, e nevoie de următoarele documente:
(1) Dosarul de finanţare trebuie să cuprindă următoarele documente:
(2) În cazul certificatelor de atestare fiscală emise în format electronic
vor fi încărcate în aplicaţie fişierele recepţionate, cu semnătura digitală a
instituţiei emitente, astfel cum au fost emise şi transmise solicitantului.
Înscrierea solicitanților, persoane juridice, în Program include următoarele activități:
O persoană juridică are posibilitatea de a solicita mai multe ecotichete
printr-o singură cerere de finanțare.
Pagina contine informații neexhaustive referitoare la Programul Rabla valabil in 2025 valabile la data de 23.05.2025. Pentru informații actualizate in timp real, te rugam sa accesezi site-ul https://www.afm.ro/rabla_autovehicule.php.
Mergi mai departe