Relații Clienți

Spune-ne cu ce te putem ajuta. 

Contactează Vocea Clientului

În procesul de prelucrare a cererii tale, Dacia și membrii rețelei sale de agenți vor trata datele tale personale cu strictă confidențialitate.

Relații clienți Dacia

Telefon sau chat live

Echipele serviciului Relații clienți pot fi contactate la numărul de telefon 0248 500 000, de luni până vineri între orele 8:00-20:00 și sâmbătă între orele 8:00-16:00.

 

Ne poți contacta și prin Chat live, de luni până vineri între orele 8:00-20:00, utilizând pictograma aflată în colțul din dreapta, jos.

Relații clienți Dacia

E-mail

Poți să ne scrii un e-mail la

vocea.clientului@daciagroup.com.

Relații clienți Dacia

Rețele de socializare

Contactează-ne direct prin rețelele de socializare:

Facebook, Instagram.

Linkuri utile

Dacă ai nevoie de informații despre utilizarea și întreținerea vehicului tău Dacia, consultă secțiunile de mai jos.

Formulare online

Ai nevoie de ajutor? Alege formularul de care ai nevoie.

Cauți informații?

Pentru a afla mai multe despre modelele, accesoriile, serviciile sau ofertele noastre.

Solicită informații

Vrei să ne adresezi o întrebare despre un serviciu?

Pentru a solicita un document sau pentru asistență acordată de un consultant cu privire la o problemă legată de utilizare.

Solicită ajutor

Vrei să faci o sesizare?

Pentru a ne comunica o problemă sau o nemulțumire legată de produsele sau serviciile noastre.

Contactează-ne