În procesul de prelucrare a cererii tale, Dacia și membrii rețelei sale de distribuitori vor trata datele tale personale cu strictă confidențialitate.
Contactează Vocea Clientului la numărul:
0248 500 000*
*Apel cu tarif normal, în funcţie de operatorul de telefonie și tipul de serviciu utilizat: abonament sau cartelă pre-plătită.
Telefon
0248 500 500*
Serviciul este gratuit dacă mașina este încă în garanție și ai un tarif special odată cu expirarea acesteia.
Serviciul Dacia Asistență este disponibil 24h/24h, 7 zile/7 zile, 365 de zile pe an, are acoperire națională și dispune de peste 70 de echipaje de intervenție, dotate cu echipamente de diagnosticare și intervenție specifice.
Serviciile Dacia Asistență:
Depanare la fața locului: în măsura posibilităților, Dacia Asistență va organiza la fața locului și în cele mai bune condiții depanarea automobilului tău.
Remorcare: Dacă situația nu o permite și dacă este necesară o remorcare, acesta va fi transporat până la cea mai apropiată unitate service autorizată Dacia.
*Apel cu tarif normal, în funcţie de operatorul de telefonie și tipul de serviciu utilizat: abonament sau cartelă pre-plătită. Numărul poate fi apelat de orice client Orange România SA, aflat în aria naţională de acoperire, mai puţin beneficiarii ofertelor de tip MVPN şi vizitatorilor prepray – clienţi cu cartele prepay ale altor reţele internaţionale de telefonie mobilă, aflaţi în roaming în reţeaua Orange România.