În procesul de prelucrare a cererii tale, Dacia și membrii rețelei sale de agenți vor trata datele tale personale cu strictă confidențialitate.
Telefon sau chat live
Echipele serviciului Relații clienți pot fi contactate la numărul de telefon 0248 500 000, de luni până vineri între orele 8:00-20:00 și sâmbătă între orele 8:00-16:00.
Ne poți contacta și prin Chat live, de luni până vineri între orele 8:00-20:00, utilizând pictograma aflată în colțul din dreapta, jos.
Poți să ne scrii un e-mail la
vocea.clientului@daciagroup.com.
Linkuri utile
Dacă ai nevoie de informații despre utilizarea și întreținerea vehicului tău Dacia, consultă secțiunile de mai jos.
Formulare online
Ai nevoie de ajutor? Alege formularul de care ai nevoie.
Pentru a afla mai multe despre modelele, accesoriile, serviciile sau ofertele noastre.
Pentru a solicita un document sau pentru asistență acordată de un consultant cu privire la o problemă legată de utilizare.
Pentru a ne comunica o problemă sau o nemulțumire legată de produsele sau serviciile noastre.