Asigurări Dacia CASCO

Soluțiile noastre de asigurare sunt create pentru evenimente neprevăzute.

Asigurările Dacia CASCO te protejează în orice situație

Dacia îți oferă pachetul de asigurare potrivit nevoilor tale. Alege-l pe cel care ți se potrivește.

Asigurare
Asigurare

RCA

oferta noastră pentru tine

Dacia Casco

produsele noastre CASCO
În România, asigurarea de Răspundere Civilă Auto (RCA) este obligatorie pentru toate vehiculele înmatriculate.
Produs destinat clienților persoane fizice sau persoane juridice ce dețin un vehicul Dacia cu o vechime de până la 4 ani.
DIsponibil exclusiv la asistenții auxiliari RCI Broker de Asigurare SRL existenți în
Reţeaua Autorizată Dacia
Asigurarea RCA acoperă doar prejudiciile produse altor vehicule, bunuri sau persoane, din vina asiguratului.
DACIA CASCO GOLD
Nivelul primelor de asigurare este stabilit de fiecare societate de asigurare.
DACIA CASCO SILVER
Pentru o ofertă personalizată sună la call center-ul dedicat Vocea Clientului sau vino la asistenții auxiliari ai RCI Broker de Asigurare SRL din orice Showroom Dacia.
Asigurarile Dacia CASCO sunt insoţite de clauza PLATINUM de asistenţã rutierã/tractare oferitã fãrã costuri suplimentare de RCI Broker de Asigurare SRL.
Plata despăgubirii este efectuată de asiguratorul vehiculului avariat cu condiţia ca vinovat de producerea daunei să fie un alt vehicul asigurat RCA.
Societățile de asigurări decontează cheltuielile de transport ale vehiculelor de la locul accidentului până la service-ul care va efectua reparaţia.

Dacia CASCO

Ce avantaje am?

  • Call center dedicat – Vocea Clientului Dacia – 0248 500 000;
  • Produs simplu de utilizat datorită conceptului de punct unic de contact (în caz de daună trebuie doar să sunaţi la call centerul Dacia și veţi fi programat pentru constatarea daunei și efectuarea reparației).
  • Servicii de asistenţã rutierã/tractare*, fãrã costuri adiţionale, conform clauzei RCI anexatã la poliţa de asigurare.
  • Oferta competitivă (față de ofertele obișnuite ale asiguratorilor parteneri pentru vehicule marca Dacia).
  • Garantarea reparațiilor efectuate în Rețeaua de Reparatori Autorizaţi Dacia.
  • Prioritate la reparațiile în Reţeaua de Reparatori Autorizaţi Dacia.

* Până la cel mai apropiat punct service din rețeaua autorizata DACIA.

Dacia CASCO

Ce fac în caz de daună?

În cazul unei daune este suficient să apelezi call center-ul dedicat Vocea Clientului – 0248 500 000. Conform alegerii tale, vei fi programat pentru constatarea daunei şi efectuarea reparației iar daca este cazul, vei beneficia şi de serviciile de asistenţã rutiera/tractare.


În ceea ce priveşte reparaţia, între Reţeaua de Reparatori Autorizaţi Dacia şi Asiguratorii Parteneri există contracte de decontare directă, deci nu trebuie să achiți contra-valoarea reparației către service-urile autorizate.


În plus, vehiculul va fi reparat la standardele recomandate de producător, asigurând astfel protecția maximă şi garanţia unei reparaţii executate corect.

Post-vânzare - Garanție

Garanție extinsă Dacia

Descoperă Dacia Extenso
Post-vânzare - Asistență

Asistență rutieră Dacia

Vezi serviciile Assistance Revolving

Intermediere asigurări

RCI Broker de Asigurare SRL

Registre