Prima ediție a competiției Esport, "Campionatul Electric Dacia Spring”, organizat pe tema mobilităţii electrice, s-a bucurat de un adevărat succes. Pe parcursul lunii aprilie, numeroși gameri amatori și profesioniști, iubitori de Esports, au descoperit universul Dacia ca participanți la un campionat unic, dedicat modelului 100% electric Dacia Spring.

Peste 300 de echipe din toată Europa au participat la campionat şi au răspuns provocării de a-și personaliza mașinile din competiție cu cât mai multe elemente electrice. Competiția a fost foarte bine primită de public, iar finala a reunit peste 18.000 de spectatori.

 

Colaborarea la nivel european între Dacia și Rocket League a generat sute de materiale în social media, alături de mii de videoclipuri care au fost distribuite pe platforme de video streaming precum Twitch și Youtube.

 

Finala campionatului s-a derulat între echipele Suhhh și Vitality, marele premiu revenind echipei olandeze Suhhh.

 

Harta de joc Dacia Spring Electric Challenge a fost realizată de către cunoscuții designeri de hărți virtuale Rocket League: @Lethamyr, @Gidek și @MrSwaggles. Ea a devenit rapid foarte populară şi a câștigat titlurile de cea bine cotată hartă, cea mai descărcată și cea care a atras cei mai mulți jucători, fiind testată de peste 30.000 de utilizatori, inclusiv de către echipe renumite precum Vitality.

 

Campionatul este considerat un succes pentru că și-a atins scopul pentru care Dacia a dezvoltat această activare de la început – să creeze o interacțiune cu generația tânără, conectată la mediul digital și interesată de lumea gaming-ului.

Giovanni Costa, Content Director Dacia

"Pentru Dacia este foarte important ca fiecare campanie pe care o dezvoltă să reprezinte valorile mărcii şi să aibă ceva din spiritul ei. Este ideea de la care am pornit atunci când am creat universul Dacia pe platforma Rocket League. Am considerat că investiția în lumea gaming-ului reprezintă un mod de comunicare atipic despre noile mijloace de mobilitate şi îmbunătățește interacțiunea cu generația tânără, care percepe astfel Dacia ca pe o marcă dinamică și accesibilă, în special datorită modelului Spring 100% electric."

Pentru a aprofunda parteneriatul cu Rocket League, Dacia a sponsorizat ediția europeană a campionatului Mondial „Rocket League Championship Series”, în timpul căruia a fost difuzat Airshow-ul Electric Dacia, foarte apreciat de către participanți.