• Z-2 până la sosirea primăverii ! Spring is coming !
  • Dacia sărbătorește primăvara în stradă și anunță sosirea modelului Spring, revoluția electrică pentru toți.
  • Mobilitatea electrică este în sfârșit democratizată odată cu lansarea celui mai accesibil vehicul electric de pe piața europeană, «exclusiv pentru toți».
  • Precomenzile pentru Dacia Spring sunt deschise pe 20 martie, prima zi a primăverii.

 

Agilă, robustă, spațioasă pentru categoria sa, echipată cu o motorizare 100% electrică și beneficiind de o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP (305 km conform ciclului WLTP urban), Dacia Spring deschide o nouă eră: cea a mobilității electrice la îndemâna tuturor. Este vehiculul electric cel mai accesibil de pe piața europeană. 

 

Pentru a sărbători această revoluție, DACIA a ales ziua echinocțiului de primăvară. Astfel, pe 20 martie 2021 vor fi deschise precomenzile online pentru Dacia Spring. Acest moment va fi marcat și de alte două acțiuni:

 

  • Dezvăluirea creațiilor pe asfalt ale unor artiști urbani care ilustrează faptul că #SpringIsComing.
  • O campanie publicitară plină de culoare și cu o tușă fun va prezenta vehiculul electric la îndemâna tuturor.

Exclusiv pentru toți

O mașină care oferă esențialul poate fi și « fun ». Pentru a ilustra acest lucru, Dacia și Publicis Conseil au gândit o campanie plină de culoare care reamintește tuturor filozofia mărcii – faptul de a oferi ceea ce este esențial pentru clienți la un preț accesibil.

 

Campania, realizată la Madrid de James F. Coton, pe acordurile cântecului « Mad World » în interpretatea lui Noëm, pune în paralel două lumi, fiecare existând alături de cealaltă, fără a se judeca reciproc; cea a ultra exclusivității și cea a inclusivității cu Dacia.

 

Sloganul ales: « Noua Dacia Spring. 100% electric. Exclusiv pentru toți», subliniază faptul că unele lucruri ar trebui să fie accesibile tuturor iar mobilitatea electrică face parte dintre acestea.

 

Această campanie ingenioasă reflectă poziționarea Dacia ca brand care revoluționează piața auto. Asemenea mărcii, campania de publicitate exprimă ceea ce este esențial.

 

Spotul publicitar va fi disponibil pe site-ul media Dacia sâmbătă, 20 martie.
 

#SpringIsComing, Revoluția electrică a pornit!

Dacia lansează totodată împreună cu agenția Hopscotch operațiunea #SpringIsComing, derulată în mai multe orașe mari din Europa. Pentru că strada este locul de pornire a marilor schimbări, Dacia s-a asociat cu o serie de artiști urbani pentru a aduce un vânt de libertate în domeniul mobilității. O mobilitate 100% electrică, pe care Dacia Spring o face de acum accesibilă tuturor.

 

Dacia va dezvălui realizările pline de inspirație a patru echipe de artiști urbani care au decorat străzile din Paris, Madrid, Milano și București cu creațiile lor originale.

 

Începând din 20 martie, publicul larg va putea descoperi pe rețelele sociale Dacia lucrările unor artiști de talent, recunoscuți pentru angajamentul lor în promovarea unei arte eliberate de orice constrângeri: William Roden (Paris), Media ODV (Madrid), Nicola Canarecci (Milano) și Sweet Damage Crew (București).

 

Vă dăm întâlnire Sâmbătă, 20 martie, pe site-ul www.dacia.ro pentru a descoperi creațiile artiștilor pe asfalt.