Dacia Spring conform celor care utilizează zilnic acest model

Vezi părerile și feedbackul clienților noștri gestionate de o platformă independentă.

eTrusted verifică și certifică autenticitatea acestor opinii.

Toate comentariile colectate despre Dacia Spring de către ETrusted

eTrusted face parte din Trusted Shops, cea mai cunoscută marcă din Europa de evaluare a încrederii în comerțul electronic*.

4.3 / 5 Bine

240 Opinii în ultimele 12 luni

5 stele

56%

4 stele

22%

3 stele

16%

2 stele

3%

1 stele

1%

08.02.2024

Pentru o masina evaluata la ~20.000E e o MARE TZEAPA si pretul a fost umflat doar din cauza programului rabla + lipsei (blocajelor) competitiei din china + lipsa alternativelor europene. Dotarile pentru categoria asta de vehicol , la motoare termice duc in gama de lux, dar nu e cazul la Spring. Iarna e foarte greu sa mergi cu ea, se abureste foarte tare, cred ca are 0 izolare termica, oglinzile retrovizoare ingheata repede, si nu mai spun de consum. Vara din cauza lipsei izolatiei, iar iti vajaie capul de la AC. E mai mult o masina sa nu mergi iarna cu ea, in special.

Pentru ca am luat-o doar cu 10.000E, cu rabla, mi se pare ca tzeapa e la fel, pentru ca probabil am achizitionat-o cu cel putin 70-80% banii jos (probabil, considerand cu cat a fost evaluata la inceput, si cat e acum cand rabla e mai mica ca valoare). Singurul motiv de a achizitiona e din cauza, cum am spus a lipsei de competitie din care Renault a profitat la maxim (macar de era facuta in UE masina). Dupa experienta asta, sper urmatoarea masina electrica sa nu fie luata doar pentru ca nu avut altceva ce alege.

Nu stiu ce anume sa spun ca mi-ar place la ea, care o masina de ~20.000E nu ar avea. Partea termica mi se pare jenant de mecanica, ca si reglarea farurilor, ecranul se putea mai calitativ, scaunele alea de piele parca sunt din alta poveste nu le inteleg rolul, niste manere de tinut mana si spatii un pic mai mari la portierele din spate ar fi fost mai utile. Nici lipsa scutului de la motor nu o inteleg, dar daca inginerii au considerat ca fara scut a merge cand e zapada/sare/apa pe drum nu dauneaza , cine sunt eu sa zic altfel. Sentimentul e ca oriunde s-a putut scoate sa fie mai ieftina , inginerii francezi (sau chinezi) au reusit.

Nu stiu ca siguranta cum e , si sper sa nu aflu niciodata. Inca nu am ajuns la service pentru intretinere.

08.02.2024

Este o masina de oras, jucausa si usor de condus.

As prefera sa aibe oglinzi incalzite si o autonomie mai mare.

Totodata aplicatia mobila nu functioneaza. Locatia masinii nu se actualizeaza in timp real, butonul de pornire/oprire incarcare nu functioneaza si nici cel de pornire aer . Aplicatia clar trebuie îmbunătățită. Nu exista posibilitatea sa programezi incarcarea masinii…si nici nivelul de baterie dorit! Mai ales ca exista recomandare de incarcare baterie, max 80%. Observ din ce in ce mai multe masini Spring in trafic si sunt sigura ca efortul nu este mare pt a avea o aplicatie buna!

20.02.2024

Partea de protetie baterie se poate imbunatatii (scut). Acesorii care nu se pot cumpara deocamdata de la Dacia (exemplu portbagaj fata/aparatoare, cheder etansare, cotiera,.....) contra cost binenteles. Lipsa minere pe tavan, livrare fara covorse spate,... Dar cea mai importanta lipsa pentru care am si dat doar 4 puncte: lipsa cruise control. Cea mai mare necesitate pentru multi. Ne putem lipsi de limitatorul de viteza care nu este asa util ca cruise control. Ar fi un MARE + pentru Spring.

08.02.2024

Prima Dacia Spring achizitionata a fost ok . Cand mi s-a propus inlocuirea ei cu alta noua, am avut surpriza neplacuta de a nu mai avea oglinzi exterioare incalzite, bateria nu tine cat tinea la prima, nu mai aveam 2 tipuri de incarcare( doar cea la 220V). A fost si vina mea pentru ca nu am recapitulat toate dotarile, dar stiind ca este un model mai nou nu m-am gandit ca s-a taiat din dotari, In rest multumita pentru o masina de oras.

08.02.2024

Masina este in principiu egala cu asteptarile.

La sugestii, pe viitor mici modificari la partea de usa portbagaj, se inchide ciudat, si ar fi bine un illuminat in compartimentul de portbagaj, iar in fata sub capota este cam mult loc neutlizat, sugestie sa fie montat o cutie sau oare alta solutie pentru depozitarea incarcatorului si cablu de alimentare.

Dar in principiu raportat la pret/clasa este in regula.

18.02.2024

Mi-a placut faptul ca a fost un produs accesibil, gratie creditului, perfect pentru nevoile mele din momentul accesarii. Este micuta si infipta, perfecta pentru oras, insa instabila pe distante mai mari, in special pe ploaie sau vant. De asemenea, pe ploaie, sistemul de dezaburire este destul de ineficient, deja scartaie volanul si trebuie sa programez o verificare in service, dupa doar 5-6 luni ...

13.02.2024

Nu imi place faptul ca parbrizul nu se sterge pana in marginea din stanga si cand ploua si la curbe vizibilitatea e redusa. Mi-ar fi placut ca farurile sa se regleze dupa cum ia curba masina. Inca o neplacere ar fi ca nu exista la incalzire buton cu dezghetare parbriz si geamuri laterale, de fiecare data trebuie sa schimb cand pe parbriz, cand pe geamuri laterale. In rest este ok.

08.02.2024

Periodic se întâmplă ceva cu frâna...

Parca scăpa

La climatizare butonul este parca din topor....lipsește opțiunea combinata de parbriz și consola centrala....asta pt o dezaburire mai eficienta (geamurile laterale)

Din când în când are un bipait inexplicabil macar dacă ar scrie de ce piure

Părți bune : o mașinuța perfecta pentru oraș confortabila și foarte ușor de condus

08.02.2024

De imbunatatit izolatia care lasa de dorit. La viteze de peste 70 km/h se simte aer rece la picioare. Si sistemul stergatorului, dupa ce osi face cursa, ramane o linie verticala in stanga, care reduce vizibilitatea.

Plusuri... Usor de condus, autonomie foarte buna pentru o masina de oras, inaltimea fata de sol, incalzirea pe timpul iernii foarte rapida.

08.02.2024

Motorul de 65 kp este ideal pt mașinuță, autonomia pe timp de vară e ok ,aerul condiționat își face treaba, izolarea fonică lasă loc de mai bine, lipsă spații de depozitare pt cabluri (locașul roții de rezervă ar fi ideal pt cabluri sau un frunk in față), ar prinde bine un sistem de pornire la buton din cauza spațiului limitat pt picioare la șofer.

* Din 1999, Trusted Shops a furnizat companiilor care practică comerțul electronic o combinație între un serviciu de încredere în marcă și protecția cumpărătorilor. Trusted Shops este legătura între o comunitate care cuprinde zeci de milioane de membri consumatori din Europa, care sunt protejați atunci când cumpără de la 25.000 de companii care practică comerțul electronic, certificate de Trusted Shops. eTrusted este platforma de feedback care respectă GDPR și permite consumatorilor să ofere evaluări autentice privind interacțiunea cu marca.

Ești pregătit să pleci la drum cu Dacia Spring?

S-ar putea să-ți placă și...

Sandero STEPWAY
Sandero STEPWAY
de la 14.600 EUR
Duster
Duster
de la 17.900 EUR