Dacia România

ISTORIA DACIA

Istoria unei mărci accesibile pentru toți

 

Încă de la înființare, misiunea Dacia a fost de a crea modele noi, simple, fiabile și accesibile. De-a lungul timpului, marca a evoluat și s-a adaptat pentru a răspunde cerințelor clienților, fără a renunța la calitățile sale de bază. Astfel, a redefinit standardele și a schimbat de mai multe ori tendințele pe piața auto. Fiecare dinte modelele sale binecunoscute reprezintă o revoluție în sine.

  • Marca Dacia

1966-1998

Nașterea mărcii Dacia

Numele mărcii Dacia își are originea în numele ținutului strămoșilor noștri.

 

Misiunea Dacia este crearea de automobile de familie moderne și robuste pentru toți cei din România.

 

Între 1970-1980: Dacia dezvoltă o întreagă gama de modele care va cuprinde mai multe tipuri de vehicule de persoane şi utilitare. Automobile Dacia continuă autonom producţia de autoturisme derivate din gama Renault 12 şi după anul 1978.


1995: Acest an este marcat de lansarea primului autoturism conceput 100% de inginerii români, Dacia Nova.


1998: Dacia aniversează trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe porţile uzinei a ieşit autoturismul cu numărul 2.000.000. În acelaşi an întreprinderea a obţinut Certificatului de Atestare a Implementării Sistemului Calităţii ISO 9001.
 

  • Logan 2004

2004: Dacia lansează modelul Logan

Proiectat inițial pentru piețele emergente la prețul imbatabil de 5.000 €, modelul Logan este o berlină de familie, modernă și robustă, care a reprezentant renașterea mărcii. A revoluționat piața auto și a avut un succes comercial incredibil, inclusiv în Europa de Vest, unde modelul Logan a fost lansat în 2005.

  • Sandero 2008

2008: Dacia lansează modelul Sandero

Sandero a fost al doilea model important lansat de marca Dacia. Este și cel mai bine vândut. Dimensiunile sale generoase, designul practic, funcționalitatea și prețul atractiv sunt numai câteva dintre calitățile care fac din Sandero cea mai bine vândută mașină din Europa.

  • Duster 2010

2010: Dacia lansează modelul Duster

Odată cu lansarea modelului Duster, Dacia a străpuns din nou stereotipurile din industria auto. Pe lângă faptul că este cel mai accesibil SUV, Duster este un vehicul atractiv, cu calități reale în teren accidentat. Acest model s-a bucurat, de asemenea, de un mare succes comercial.

  • Dacia electrică - Spring

Succesul continuă

Astăzi, marca Dacia este prezentă în 44 de țări din Europa și regiunea mediteraneană și are mai mult de 7 milioane de clienți.

Povestea continuă și se pregătește de o nouă revoluție: Spring, mașina de clasă mică, care permite accesul tuturor la mobilitatea electrică.

Vrei să afli mai multe despre Dacia?

Dacia - Valori

Viziunea Dacia

Află mai multe
Dacia în Franța

Dacia în România

Află mai multe
Dacia - Evenimente

Noutăți Dacia

Află mai multe
Prin continuarea folosirii acestui site ești de acord cu utilizarea de cookie-uri de către Renault Commercial Roumanie și partenerii săi în vederea îmbunătățirii conținutului și experienței pe site dar și pentru interacțiunea cu rețelele sociale
află mai multe