1966-1998
Numele mărcii Dacia își are originea în numele ținutului strămoșilor noștri.
Misiunea Dacia este crearea de automobile de familie moderne și robuste pentru toți cei din România.
Între 1970-1980: Dacia dezvoltă o întreagă gama de modele care va cuprinde mai multe tipuri de vehicule de persoane şi utilitare. Automobile Dacia continuă autonom producţia de autoturisme derivate din gama Renault 12 şi după anul 1978.
1995: Acest an este marcat de lansarea primului autoturism conceput 100% de inginerii români, Dacia Nova.
1998: Dacia aniversează trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe porţile uzinei a ieşit autoturismul cu numărul 2.000.000. În acelaşi an întreprinderea a obţinut Certificatului de Atestare a Implementării Sistemului Calităţii ISO 9001.
1999
Renault preia Dacia și modernizează radical întreprinderea cu tradiție de la Pitești. Este începutul unei noi ere a calității pentru marca Dacia. Climatul dur al României, starea proastă a drumurilor și distanțele mari la traversarea munților Carpați impun crearea unor autovehicule extrem de rezistente.
2004
În anii care urmează, sunt doborâte toate recordurile de fabricație. Ulterior, gama este extinsă cu modelul Logan MCV în 2006, Logan Van în 2007, Logan Pick-Up și Sandero în 2008 și Duster în 2010.
2011
Fabrica de la Pitești funcționează acum la capacitate maximă. Fabrica de la Somaca (Maroc) vine în sprijinul fabricii de la Pitești.
2012
Se deschide o nouă fabrică în Tanger (Maroc) pentru extinderea gamei Dacia cu modelele „Lodgy”, un monovolum de familie cu cinci sau șapte locuri, și autovehiculul pentru activități în timpul liber Dokker și Dokker Van.