
Opiniile clienților noștri sunt colectate și verificate de un organism independent.
Vezi ce spun clienții noștri despre Sandero Stepway: simplitatea experienței de la bord, cum se comportă la drum, accesoriile, volumul portbagajului, motorizare economică GPL și altele.
30.06.2025
Sonorizare, motor, servodirectie, parca si inerior mai fin.
O usoara mahnire cu becurile s-au ars 2 in aprox 1 an (cele de stop).
Anumite chestii sunt cam inghesuite.
17.07.2025
Faina, m-am obișnuit rapid sa o conduc. Sunt încântată că am optat pentru acest model. Îmi place tot și nu îmi dau seama ce îmbunătățiri ar trebui.
19.07.2025
Sunt mulțumit de modul cum funcționează totul și nu am nicio propunere.
27.06.2025
Un raport foarte bun calitate-preț.
02.07.2025
Impecabil, RESPECT! Multumesc!
17.07.2025
Foarte multumita
22.07.2025
Este fiabila.
21.07.2025
totul ok
17.07.2025
Încă din prima săptămână de la achiziționare am sesizat probleme la epurator (problemă remediată între timp). De asemenea materialul din care este făcut interiorul este sub orice critică. Zdrăngăne din toate încheieturile atunci când mergi pe un drum de țară. Ai senzația că se dezintegrează mașina în mers (parcă se rupe plasticul). Funcția "păstrează banda" este super enervantă. Dacă vrei să ocolești o groapă pe asfalt, se întărește volanul și simți că o pierzi de sub control. Pe scurt, mașină nouă, ok..merge dar nu își merită banii.
20.06.2025
De la momentul achiziționării și până în prezent am avut anumite probeleme care au fost remediate cu profesionalism de către reprezentanții service autorizat Dacia ! Singurul disconfort pe care l-am întâmpinat a fost de curând când am fost din nou în service pentru i defecțiune la sistemul de strop gel și de la recepție mi s-a comunicat ca este necesar un timp de așteptare de 2 săptămâni ! Acest lucru mi-a creat un disconfort fiind nevoit să solicit o audiență la conducerea unității deoarece timpul n-are de așteptare și eu având planificat concediul ! Nu mi se pare moral ca un autoturism achiziționat și fiind în perioada de garanție să se procedeze la un timp așa lung de așteptare ! Sunt de acord cu timpul de așteptare în cazul unei evaluări și pentru a fi remediată problema nefiind piese pe stoc și până vor veni în service să aștept ! Dar la momentul când clientul se prezintă în service și reclama i defecțiune și autoturismul fiind în garanție ar trebui de îndată să fie introdusă la specialiști și să stabilească defectul , dacă defectul se poate remedia pe
Loc este perfect dacă nu să se facă o programare până va sosi piesa ! Nu să aștept două săptămână să se constate defectul și pe urmă alt timp de așteptare până vine piesa ! În cazul în care am fost destul de explicit aș fi bucuros ca această problemă să fie remediată și la următoarea vizită în service să am surpriză plăcută să nu fie cu programare peste un anumit timp
Din 1999 Trusted Shops a oferit comercianților o combinație între un serviciu de marcă de încredere și protecția cumpărătorului. Trusted Shops este legătura dintre o comunitate de zeci de milioane de membri consumatori din toată Europa, protejați prin cumpărarea de la 25.000 de comercianți online certificați de Trusted Shops. eTrusted este platforma de feedback privind experiența conformă cu GDPR care le ofera consumatorilor posibilitatea de a oferi recenzii autentice atunci când interacționează cu o marcă.
EȘTI PREGĂTIT SĂ PLECI LA VOLANUL LUI SANDERO STEPWAY?